Τρόικα: Ούτε σεντ για κρατική στήριξη των Κυπριακών Αερογραμμών - Τροποποίηση του Επικαιροποιημένου Μνημονίου θελει η Κομισιόν

Δικαίωμα «βέτο» αποκτά η Τρόικα αναφορικά με το ζήτημα στήριξης των Κυπριακών Αερογραμμών, μέσω παροχής κρατικών ενισχύσεων, στο πλαίσιο τροποποιήσεων του Μνημονίου και σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν ευνοεί την παραχώρηση «ούτε ενός σεντ» προς τον κρατικό αερομεταφορέα της Κύπρου.
Εσωτερικό έγγραφο της Κομισιόν, εξουσιοδοτεί τον Αντιπρόεδρο Όλι Ρεν να υπογράψει εκ μέρους των Βρυξελλών «περιορισμένες τροποποιήσεις» του επικαιροποιημένου Μνημονίου του Νοεμβρίου, περιλαμβανομένης και ρήτρας, διά της οποίας «απαιτείται όπως οι Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας να μη υλοποιήσουν οποιαδήποτε μέτρα, τα οποία περιλαμβάνουν κρατική βοήθεια προς τις Κυπριακές Αερογραμμές, εκτός και εάν αυτά εγκριθούν από την Κομισιόν».

Η υπογραφή Ρεν θα τοποθετηθεί στο επικαιροποιημένο Μνημόνιο (6 Νοεμβρίου), το οποίο είχε αποκαλύψει το philenews, και προνοεί ότι «σύμφωνα με τους κανόνες κρατικών ενισχύσεων, η κυβέρνηση δεν θα υλοποιήσει άλλα μέτρα που περιλαμβάνουν κρατική βοήθεια προς τις Κυπριακές Αερογραμμές μέχρι την έγκριση ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης από την Κομισιόν».
 
Η εν λόγω τροποποίηση του Μνημονίου κρίνεται ως απαραίτητη, «για να αποτραπεί οποιαδήποτε ενδεχόμενη ενέργεια προς την κατεύθυνση παροχής κρατικών ενισχύσεων προς την εταιρεία, κάτι που είχε κάνει η προηγούμενη κυπριακή κυβέρνηση (Χριστόφια) με αποτέλεσμα η Κομισιόν να κινήσει διαδικασία έρευνας σε βάθος για την αύξηση του κεφαλαίου των Κυπριακών Αερογραμμών, ύψους 31,3 εκατ. ευρώ».

Στόχος των Βρυξελλών είναι να προκαταλάβουν ενδεχόμενες εξελίξεις ερήμην των διεθνών δανειστών στο ζήτημα των Κυπριακών Αερογραμμών, οι οποίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν συνθήκες αύξησης του δημοσίου χρέους.

Την ίδια ώρα, αρμόδιοι κύκλοι στις Βρυξέλλες διατυπώνουν έντονη ανησυχία για το μέλλον του κρατικού αερομεταφορέα της Κύπρου. Επί του παρόντος δίνουν μιαν άτυπη πίστωση χρόνου στην εταιρεία, θεωρώντας πάντως απίθανο να μπορέσει να επανέλθει σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης, εάν δεν υπάρξει εμπλοκή ιδιωτών επενδυτών και δεν εισρεύσουν ιδιωτικά κεφάλαια στις Κυπριακές Αερογραμμές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Αρχίζει σήμερα η συζήτηση επί του επικαιροποιημένου

Πρόταση διαμονής!!! Aγροτουριστικά διαμερίσματα "Ενύπνιον"