Η CYTA μοιράζει €41.3 εκατ. στην μπάλα

Η CYTA μοιράζει €41.3 εκατ. στην μπάλαΛευκωσία: Τουλάχιστον εξωφρενικά είναι τα ποσά που προβλέπονται σε συμβατικές υποχρεώσεις της ΑΤΗΚ, για τα οποία υπάρχουν συμβόλαια προς όφελος της Cytavision για διαφήμιση, δικαιώματα και χορηγίες προβολής, με ποδοσφαιρικές κυρίως ομάδες. Για τηλεοπτικά δικαιώματα και διαφήμιση σε φανέλες και παντελονάκια περίπου 10 ομάδων της Α Κατηγορίας και άλλων 35 μικρότερων κατηγοριών και ομάδων καλαθόσφαιρας, η ΑΤΗΚ είναι δεσμευμένη για δαπάνη €41.377.530 για την περίοδο 2010 – 2016. Για την περίοδο 2010-2013 οι δαπάνες αυτές ήταν  €17.368.500, ενώ για την τριετία 2013-2016 αυξήθηκαν κατά 38,2%, φτάνοντας  τα €24.009.030.

 H ΑΤΗΚ δεσμεύτηκε με συμβόλαια ή έχει ήδη παραχωρήσει σε κάθε ομάδα ξεχωριστά, με τους αριθμούς από μόνους τους να δίνουν καθαρή εικόνα.

Για παράδειγμα, η ΑΤΗΚ πληρώνει στον Εθνικό Άχνας το ποσό των €3.35 εκατ. για την εξαετία. Μάλιστα ενώ την τριετία 2010-2013, η συμφωνία για διαφήμιση και δικαιώματα ήταν €1,2 εκατ., προφανώς λόγω του σημαντικού οφέλους που έκρινε ότι είχε από τη διαφήμιση στις στολές και τη μετάδοση των αγώνων της ομάδας από τη Cytavision, αύξησε κατά 104% το ποσό της συμφωνίας για την τριετία 2013-2016, φθάνοντας στα €2.25 εκατ. Ο Ατρόμητος Γεροσκήπου (ο οποίος φέτος αγωνίστηκε στην Γ΄κατηγορία και υποβιβάστηκε στην Δ΄κατηγορία) πήρε για τηλεοπτικά δικαιώματα και διαφήμιση €410.000.

Για διαφήμιση στα παντελονάκια και τις φανέλες του Αρη Λεμεσού και μετάδοση των αγώνων, την τριετία 2010-2013 η ΑΤΗΚ πλήρωσε €250.000. Για την παρούσα τριετία (2013-2016), η ΑΤΗΚ έκρινε πιθανότατα ότι πρόκειται για την πλέον ραγδαία εξελισσόμενη ομάδα της Κύπρου, αφού αύξησε το ποσό κατά 636% και προσφέρει στον Αρη το ποσό €1,59 εκατ., δηλαδή €530.000 ετησίως, για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων της λεμεσιανής ομάδας και διαφήμιση στις στολές.

Κατά 450% αύξησε το ποσό που συμφώνησε για την παρούσα δεκαετία η ΑΤΗΚ που πληρώνει στην ομάδα της Πάφου σε σχέση με την προηγούμενη τριετία - €250.000 το 2010-2013 και €1.12 εκατ. τη τριετία 2013-2016. Ανάλογη είναι η κατάσταση με ακόμα ένα από τα πολλά παραδείγματα, την Αναγέννηση Δερύνειας: Συμβόλαιο €575.000 την πρώτη τριετία και νέο συμβόλαιο €1.08 εκατ. για τη δεύτερη, δηλαδή αύξηση 188%.

Κατά 198% αυξήθηκε το 2013-2016 σε σχέση με την προηγούμενη τριετία και το συμβόλαιο με τον Ερμή. Η ΑΤΗΚ για διαφήμιση στις φανέλες και τα παντελονάκια των ποδοσφαιριστών έδωσε την τριετία 2010-2013 το ποσό των €425.000, ενώ η αξιολόγηση για το όφελος που θα είχε η Cytavision από τη μετάδοση αγώνων του Ερμή, ανέβασε το ποσό αυτό στα 1.27 εκατ. για την τριετία 2013-2016.  Ομόνοια και Ανόρθωση, έχουν συμβόλαιο με την ΑΤΗΚ, συνολικού ύψους €4 εκατ. για τη μετάδοση μόνο των «ευρωπαϊκών» τους παιγνιδιών, αν και όσα παίξουν.

Τα ρεκόρ κατέχουν η ΑΕΛ, με €5.3 εκατ. για την ποδοσφαιρική ομάδα και άλλες €570.000 για την ομάδα καλαθόσφαιρας και η ΑΕΚ, με €4.57 εκατ. για το ποδόσφαιρο και μόλις 45.000 για την καλαθόσφαιρα. Αυτά για την προηγούμενη τριετία.

Μισό εκατομμύριο έδωσε για τους εορτασμούς των 100 χρόνων της Ανόρθωσης (η απόφαση λήφθηκε σε μερικά λεπτά μετά από τηλεφώνημα τότε από το Προεδρικό). Σχεδόν 1 εκατ. ευρώ πληρώθηκαν για χορηγίες σε ΚΟΠ, ΚΟΑ και βεβαίως για αθλητικά θεωρεία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Θέρμανση και οικονομία: Τι συμφέρει για ζεστό σπίτι!

Εκτίμηση Ακινήτων : Διαφορά ανάμεσα σε Οικόπεδο και Χωράφι