Επιμένει η ΠΑΣΥΠΙ: «Οι Κυπριακές Αερογραμμές θα διαλυθούν»

Υπόμνημα των πιλότων στη Βουλή.-

Την άποψη ότι με το προτεινόμενο σχέδιο αναδιάρθρωσης οι Κυπριακές Αερογραμμές θα διαλυθούν, εκφράζει η Συντεχνία των Πιλότων των ΚΑ σε υπόμνημά της προς την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών, που, μεταξύ άλλων εξετάζει το θέμα της διοχέτευσης του ποσού των 5 εκατ. ευρώ στην εταιρεία ως αποζημίωση για τις ζημιές που υφίσταται λόγω της άρνησης της Τουρκίας να επιτρέψει πτήσεις της εταιρείας στον εναέριο χώρο της.

Στο υπόμνημά της, η ΠΑΣΥΠΙ ζητά από τα μέλη της Επιτροπής όπως αποτρέψουν "τη διαφαινόμενη λαθροβίωση της εταιρείας και να απορρίψετε το προτεινόμενο ανεπαρκές, αναποτελεσματικό και αντιπαραγωγικό Σχέδιο Αναδιάρθρωσης της Διοίκησης".

"Με αυτό το σχέδιο, η εταιρεία δεν θα αναδιαρθρωθεί, αλλά θα διαλυθεί! Και ευθύνες θα έχουμε όλοι", αναφέρεται στο υπόμνημα.
Οι πιλότοι των ΚΑ εκφράζουν ανησυχίες για το μέλλον της εταιρείας, λόγω των τεσσάρων προηγούμενων αποτυχημένων αποπειρών για αναδιάρθρωση της εταιρείας, "οι οποίες με παρόμοια μέτρα και παρόμοιες συνταγές κατέληξαν σε χειρότερα αδιέξοδα".

Η ΠΑΣΥΠΙ ζητά την εγκατάλειψη «της λανθασμένης νοοτροπίας ότι με αποσπασματικές και μονοδιάστατες περικοπές απολαβών και θέσεων εργασίας θα λυθούν τα χρόνια προβλήματα της εταιρείας».

Ζητά, επίσης, την άμεση δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών, εντός και εκτός Κύπρου, για εξεύρεση ενός σοβαρού στρατηγικού επενδυτή, ο οποίος να αναλάβει την ευθύνη αναγέννησης της εταιρείας.

Η αξιοποίηση των εισηγήσεων έγκυρων ξένων εμπειρογνωμόνων (π.χ. μελέτη εταιρείας Lufthansa, κ.λπ.) για εξυγίανση και ανάκαμψη της εταιρείας, η άμεση προώθηση τολμηρών τομών και μεταρρυθμίσεων σε όλα ανεξαίρετα τα τμήματα της εταιρείας, ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα, η ανταγωνιστικότητα και η επίδοση της, είναι ένα ακόμα αίτημα της συντεχίας.

Ζητά, επίσης, όπως σταματήσουν τα λάθη, οι παραλήψεις και οι αστοχίες στις αποφάσεις της Διοίκησης που οδήγησαν την εταιρεία στα σημερινά χάλια, τερματιστούν οι "ανευθυνότητες και οι κακοί χειρισμοί που οδήγησαν την εταιρεία σε ζημιές €50 εκατ. το 2011, σε προβλεπόμενες ζημιές €43 εκ. το 2012, σε απώλεια 1.000.000 επιβατών, σε εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, κ.λπ.", αλλά και να αλλάξει η σύνθεση της Διοίκησης της εταιρείας με νέους πιο καταρτισμένους και με πιο σύγχρονες αντιλήψεις ανθρώπους.

Στις απαιτήσεις της ΠΑΣΥΠΙ περιλαμβάνεται ακόμη η καλύτερη αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της εταιρείας (διεθνής αξιοπιστία, καλό όνομα, επαγγελματισμός ιπτάμενου και μη προσωπικού, γεωγραφική θέση της Κύπρου, κ.λπ.) ώστε να αυξηθούν οι εργασίες της και να επιστρέψει σε κερδοφορία και ο επανασχεδιασμός των δρομολογίων με βασικό κριτήριο το κόστος/όφελος, ώστε να μην έχουμε ζημιογόνες γραμμές.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Θέρμανση και οικονομία: Τι συμφέρει για ζεστό σπίτι!

Εκτίμηση Ακινήτων : Διαφορά ανάμεσα σε Οικόπεδο και Χωράφι