WIN: Καμπάνα 250χιλ. για παραπλάνηση καταναλωτών


Διοικητικό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επέβαλε η Υπηρεσία Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Εμπορίου στην εταιρεία WIN Α.Ε. Τηλεπικοινωνιακά Προϊόντα αφού διαπίστωσε παραβάσεις, αναφέρει σημερινή ανακοίνωση.
Αντικείμενο της παράβασης ήταν «η αθέμιτη εμπορική πρακτική της εταιρείας μέσω διαδικτύου και ακολούθως με την αποστολή μηνυμάτων SMS σε κινητά τηλέφωνα καταναλωτών''.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές καλούνταν μέσω του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό για τη διεκδίκηση ενός iPhone 4 ή ipad ή σε παιχνίδι με την ονομασία IQ Κουϊζ μέσα από το οποίο ο καταναλωτής μπορούσε να διαπιστώσει το επίπεδο ευφυΐας του.
Προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ήταν οι καταναλωτές να απαντήσουν ορθά σε αριθμό ερωτήσεων. Ακολούθως ο καταναλωτής παροτρυνόταν να συμπληρώσει στην οθόνη του υπολογιστή του τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου και ένα κωδικό που αποστελλόταν στο κινητό του τηλέφωνο αμέσως μετά τη συμπλήρωση του αριθμού.
Με την αποστολή του αριθμού του κινητού τηλεφώνου και του κωδικού οι καταναλωτές εγγράφονταν σε συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας WIN Α.Ε. Τηλεπικοινωνιακά Προϊόντα με χρέωση 8,82 την βδομάδα για να λαμβάνουν περιεχόμενο για τα κινητά τους τηλέφωνα.
''Η κύρια παράβαση που εντοπίστηκε είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών αναφορικά με την εμπορική επιδίωξη της εταιρείας. Ενώ στους καταναλωτές δινόταν η εντύπωση ότι ο σκοπός του παιχνιδιού/διαγωνισμού ήταν η διεκδίκηση των βραβείων ή η διαπίστωση του δείκτη ευφυΐας τους, στην πραγματικότητα η εμπορική επιδίωξη της εταιρείας ήταν η εγγραφή των καταναλωτών σε συνδρομητική της υπηρεσία με χρέωση 8,82 την εβδομάδα'', σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Νίκη Μπερλουσκόνι αν οι Ιταλοί ψήφιζαν σήμερα

Θέρμανση και οικονομία: Τι συμφέρει για ζεστό σπίτι!