Τα social media φέρνουν μια νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο


Τον ρόλο και τις δυνατότητες των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης αντιλαμβάνονται ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, εντάσσοντας τα social media στη στρατηγική τους.
Έρευνες φανερώνουν τον υψηλό αριθμό χρήσης των social media από τους καταναλωτές ‘αναγκάζοντας’ έτσι τις επιχειρήσεις να αναθεωρήσουν τις προτεραιότητες τους αλλά και τα μέσα επικοινωνίας που αξιοποιούν. Σύμφωνα με έρευνες (Ινστιτούτο επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πάντειο Πανεπιστήμιο και MRB Hellas) το 60% των ελληνικών επιχειρήσεων κάνει καθημερινά χρήση των κοινωνικών δικτύων, το 44% θέλει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του για τα μέσα των social media, ενώ το 83% ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική για την κοινωνική δικτύωση. Αυτή η τάση έχει αρχίσει να εξαπλώνεται και στην κυπριακή αγορά.
Πώς διαμορφώνεται λοιπόν το σκηνικό του ηλεκτρονικού εμπορίου βάση αυτών των αλλαγών; Πώς μπορούν τα social media να βοηθήσουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα; Πώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να εντάξουν τα social media στη στρατηγική τους για καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους; Από ποιους παράγοντες εξαρτάται το κόστος; Αυτά είναι ορισμένα από τα θέματα που θα καλύψει το 4ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώνεται στις 6 Μαρτίου 2012 στο ξενοδοχείο Hilton Park.
Μεταξύ άλλων, οι κορυφαίοι ομιλητές και εταιρείες από την Κύπρο και το εξωτερικό θα αναλύσουν θέματα όπως:
•    Πώς διαμορφώνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Κύπρο;
•    Πως πρέπει να εμφανίζεται ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) στον καταναλωτή; Τι πρέπει να του προσφέρει;
•    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν το customer experience που αναμένει ο πελάτης;
•    Ποια εργαλεία επικοινωνίας είναι διαθέσιμα;
•    Ποια τα καινοτόμα και ασφαλή συστήματα πληρωμών;
•    International e-commerce- πώς να αξιοποιήσεις μια διεθνή αγορά!
•    Social media και mobile e-commerce-the next best thing?
•    Follow the leaders: Πετυχημένα παραδείγματα  από εταιρείες που αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομίας. Ιδιαιτέρα απευθύνεται σε: Γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς μάρκετινγκ, πωλήσεων και πληροφορικής κλπ.
Οργανωτής: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: JCC Payment Systems Ltd. Χορηγός: SAS. Χορηγοί επικοινωνίας: το περιοδικό IN Business και το πρώτο business portal της Κύπρου, inbusinessnews.com.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Αρχίζει σήμερα η συζήτηση επί του επικαιροποιημένου

Πρόταση διαμονής!!! Aγροτουριστικά διαμερίσματα "Ενύπνιον"