Μαρίνα Λάρνακας: Ανάγκη ρευστού και υπογραφών


Tέλος Φεβρουαρίου ή εντός Μαρτίου πέφτουν οι υπογραφές μεταξύ κυβέρνησης και κοινοπραξίας Zenon, για το μεγαλεπήβολο έργο της διπλής ανάπτυξης λιμανιού και μαρίνας στη Λάρνακας. Σημειώνεται πως βάσει προηγούμενων υπολογισμός η διαπραγμάτευση και οι υπογραφές θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί τέλη του 2011. Η οικονομική στενότητα στην αγορά, ο μεγάλος διάλογος μεταξύ κυβέρνησης και κοινοπραξίας καθυστέρησαν το έργο, το οποίο αφορά αφενός τη μετακίνηση των αποθηκευτικών χώρων καυσίμων από τη Λάρνακα στο Βασιλικό και αφετέρου τη δημιουργία του νέου λιμανιού και μαρίνας πλησίον των σημερινών, παλιών εγκαταστάσεων.

Το έργο θα κοστίσει στην κοινοπραξία Zenon πέραν του 1 δισ. ευρώ και η κατάσταση των τραπεζών σήμερα δεν αφήνει πολλές ελπίδες χρηματοδότησης του έργου από την εγχώρια αγορά. Παρόλα αυτά η συμμετοχή στην κοινοπραξία σειράς ξένων εταιρειών αφήνει αισιόδοξα μηνύματα για χρηματοδότηση από το εξωτερικό.
Ο στόχος έναρξης εργασιών που τίθεται σήμερα είναι το τέλος του 2012 εάν όλα πάνε βάσει προγράμματος σε σχέση με την έγκριση των πολεοδομικών σχεδίων και βέβαια της εξασφάλισης πόρων για το έργο.
Οι κοινοπραξία Zenon Την κοιπραξία Zeno αποτελούν οι εταιρείες:
  1. Bouygues Batiment International,
  2. Port of Amsterdam,
  3. Lievense Consulting Engineers,
  4. Louis Group of Companies,
  5. Costa Crociere,
  6. Iacovou Brothers,
  7. General Constructions Company,
  8. Petrolina, Marinaman
  9. Scott Brownrigg

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Αρχίζει σήμερα η συζήτηση επί του επικαιροποιημένου

Πρόταση διαμονής!!! Aγροτουριστικά διαμερίσματα "Ενύπνιον"