«Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου»


Ησυχος με τη συνείδησή του δηλώνει ότι είναι ο Επικεφαλής της Ερευνητικής Επιτροπής για την τραγωδία στο Μαρί Πόλυς Πολυβίου, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμηση ότι το πόρισμα που ετοίμασε και παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια είναι ''πλήρες''.

Σε δηλώσεις μετά το πέρας της συνάντησης, στο Προεδρικό Μέγαρο, ο κ. Πολυβίου είπε ότι εξήγησε στον Πρόεδρο Χριστόφια τα βασικά του συμπεράσματα, προσθέτοντας πως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και το Υπουργικό Συμβούλιο θα μελετήσουν το πόρισμα.

''Παρέδωσα το πόρισμά μου στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, του εξήγησα τις βασικές καταλήξεις μου. Με εδέχθη με μεγάλη ευγένεια, όπως πάντοτε, είχαμε μια πολύ φιλική συζήτηση και αυτό ήταν'', ανέφερε στις δηλώσεις του ο κ. Πολυβίου, σημειώνοντας ότι ''ο Πρόεδρος φυσικά και το Υπουργικό θα μελετήσουν το πόρισμα''.

''Εκανα εγώ τη δουλειά μου και τώρα το θέμα θα το μελετήσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας'', πρόσθεσε.

Σε ερώτηση αν αισθάνεται ήσυχος με τη συνείδησή του για τα όσα έχει καταγράψει στο πόρισμα, ο κ. Πολυβίου απάντησε: ''αλίμονο, βεβαίως''.

Χαρακτηρίζοντας την ανάθεση του έργου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ως ''δύσκολη και τιμητική'', ο κ. Πολυβίου επεσήμανε ότι ''ήταν πρώτη φορά που Πρόεδρος της Δημοκρατίας διόρισε Ερευνητική Επιτροπή για να μελετήσει τον ίδιο και την Κυβέρνησή του''.

''Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, όπως θα θυμάστε, υπέβαλε εαυτόν σε εξέταση σε δημόσια συνεδρία. Εκανα ό,τι μπορούσα, ετοίμασα ένα πόρισμα το οποίο πιστεύω ότι είναι πλήρες. Φυσικά όπως όλα θα κριθεί, αλλά είμαι ήσυχος ναι'', κατέληξε.


ΠηγήΚΥΠΕ/ΑΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πού είναι το "Σημείο L" στον άνδρα;

Αρχίζει σήμερα η συζήτηση επί του επικαιροποιημένου

Πρόταση διαμονής!!! Aγροτουριστικά διαμερίσματα "Ενύπνιον"